www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Blixtar och dunder

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
på de flesta bilderna.
Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 55-250/4,0-5,6 IS
på någon bild.
Förra tisdagen satt jag på min brors rum och gjorde inget speciellt när himlen lystes upp av en blixt. Då flög jag till mitt rum för att hämta kameran och stativet! Det åskade inte (ovädret var väldigt långt bort) så det var svårt att veta när det skulle blixtra till. Men med lite tålamod (och väldigt mycket tur) fick jag några bra blixtbilder! Superhäftigt! Kunde stått där hela natten om det vore så, det är så fascinerande :)
Comments
Posted by: Anna Lovisa

HÄFTIGT! Kul att du lyckades fånga blixtarna sååå bra! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Alma Bengtsson

2012-08-07 @ 12:19:52
URL: http://alovisa.blogg.se/
Posted by: Lovisa

Åh va häftigt! :D

Svar: Taaack :D
Alma Bengtsson

2012-08-15 @ 21:46:41
URL: http://lovisalinneaa.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab