www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Go' kväll!


Hejsan! Det var ett tag sedan jag skrev här. Har helt enkelt inte haft tid eller inspiration till bloggen de senaste dagarna. Så blir det ibland :)
Nu sitter jag och äter lite efter en lång dag i skolan och på konfaledare-möte. Käkar fil med socker, kanel och cornflakes (PROVA det, SJUKT gott!!!) och dricker te med honung i. Mums mums! Samtidigt spelar jag lite DragonVale och kollar på Ung och Bortskämd (stör mig lite på dom, fattar inte hur man kan bete sig så illa, totalt tappade bakom en vagn, allihop... man bara hallå!?), så det är mysigt :)
Imorgon är det dags för skolfoto och så ska jag och tre till i klassen åka in till PS och ha gymnasiematte sista lektionen, kulkul! :)
Nu ska jag bara chilla och titta vidare på tv. Vi hörs!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab