www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

20 december

I dagens lucka hittar vi:
Lite mer svar på frågestunden!
Videon kommer, promise.
 
 
Är du intresserad av någon kille?
Hm. Nja.
 
Bor du på gård?
Jess aj do! 
 
Vill du bo på gård när du blir äldre?
 
Jag vet inte, kanske.
 
Hur länge är du i stallet per dag?
 
Om jag inte rider: typ en halvtimma. Om jag rider: typ en timma ridning + en timma i stallet.
 
Vad tycker du är roligast med Markoolio?
Jag älskar att han har egen vilja. En egen personlighet liksom. Han kan vara svår att rida ibland för att han inte gör riktigt som jag vill, men det är nog det jag gillar mest med honom :) Men ibland kan han också vara skitjobbig att rida och allt går åt pipsvängen, haha... Men hans härliga personlighet gillar jag mest. Och att han är så social! (Vet inte om detta var riktigt svar på frågan men hoppas det, haha)
 
Hur många förhållanden har du haft?
Ett seriöst.
 
Har du köpt alla julklappar än?
Nepp, men nästan!
 
Jag ger dig 20 000 - vilken kamerautrustning skulle du köpt?
Tack för pengarna Mala...! ;)
Jag skulle köpt en Canon EOS 5D Mark II (räckte inte till en trea...), ett Samyang 8mm Fisheye, ett batterigrepp + extra batterier!
(Inte så genomtänkt lista men hade ganska bråttom när jag skrev, haha...)
 
 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab