www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Granen så grön och grann

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Bokehlicious!
Hejsan! Idag var det en ganska vanlig dag i skolan. Gymnasiematte sista lektionen, lika intressant och roligt som alltid :P Vi räknade lite i det tertiära talsysmet och en del i det hexadecimala talsystemet. Det är det hexadecimala talsystemet man använder när man ändrar färger och så i hemsidor etc. :)
Efter matten mötte jag upp Amanda och shoppade litegrann :) Fikade, handlade in de sista julklapparna och köpte en jättefin hatt som jag velat ha länge :) Den ska jag ha imorgon när vi ska klä ut oss i skolan - jag blir agent då! 
Som ni kanske ser på bilden så har granen kommit in, men än är det varken ljus eller pynt i den :) Satte in den igår men har inte haft tid att pynta än. Får göra det imorgon eller något!
Nu ska jag måla klart mina naglar så de är fina inför julkonserten på fredag!
Comments
Posted by: Wilma Öhrling

Fin bild! :)

Svar: Tack! :P
Alma Bengtsson

2012-12-21 @ 13:28:04
URL: http://wilmaohrling.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab