www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Snö, hagel och drivis

Canon EOS 600D + Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1
En bild som blev brusig, men ganska okej, från när jag fotade idag.
 Hejsan! Idag när jag vaknade föll det vita flingor från himlen. SNÖ!!! Åh, så mysigt det är!
Sedan har det snöat hela dagen och nu ligger det väl ungefär en decimeter härlig vit snö på marken :) Skulle gå ut och fota lite efter skolan hade jag tänkt. Men ni får ett tips från mig så ni inte gör samma som jag:
  • Gå inte ut och fota i halvtaskigt ljus (skymning) om det är minusgrader, det snöar och det blåser. Framförallt inte utan vantar. Du kommer frysa fingrarna av dig (nästan) och du kommer komma in med dåliga bilder som knappt passar någon annanstans än i datorns papperskorg. Tro mig, jag vet.
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab