www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Kärlek

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6 IS
Jag vill börja med att säga godmorgon allihopa! Sovit gott? Själv vaknade jag kl åtta, men är man mrorgonmänniska så är man ;)
Det var ju Alla Hjärtans Dag i tisdags för er som missade det, och vi fick i uppgift av vår konfaledare att ta en bild som representerar jus Kärlek. Jag visste inte riktigt vad jag skulle ta på men lotten föll på att skapa ett varmt och strålande hjärta med hjälp av en bok. Och jaa, här ser ni ju resultatet!
Det går framåt med headern, inte långt kvar på den nu! Känns skönt att bli av med denna mörka header jag har nu, pheu!
Förresten är det första lovdagen idag och det ska bli sååååå skönt med en vecka fri från skolan!
Skriver mer senare, ciao!
Comments
Posted by: Wilma - Häst & Foto

Länkbyte?:)

ps. Du fotar skit bra!:D

2012-02-18 @ 14:13:25
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab