www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Konica

Hejsan! Ligger i sängen på ett rum i Bohuslän. Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag har haft fullt upp på Munka och nu är jag i Bohuslän :) Kommer hem imorgon så kommer lägga upp en del bilder till helgen.
Var på loppis idag och jag letade som en tok efter något kamera-liknande och till slut hittade jag en låda med kameror! Köpte den på bilden för... håll i er nu... 15 kronor! Ett riktigt kap kan man säga :) Och om den nu fungerar är det ju ett plus, annars är den fin att se på ;) Får börja gå på massa loppisar och second-hand butiker så jag kan utöka samlingen! :)
Ni får ha det bra så länge!
Uppdaterar mycket på Instagram: ikcuhc
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab