www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Konsten att kunna sväva

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Foto: Viktoria

Viktoria var här nyss och hjälpte till att stilla mitt fotobegär! Har länge velat fota såna här bilder där man "svävar" och idag har jag varit väldigt inspirerad till allt och inget. Redigerade bara en bild nu så länge, men vet inte om jag gillar den översta, som är lite blek, drömmade eller den nedersta som är mer kontrastrik... hjälp mig? Vilken tycker ni bäst om? 
Glöm inte att ni kan ställa ännu mer frågor i frågestunden.
Comments
Posted by: sara - Foto och design blogg

Hejsan!
klickade runt och hamnade hära på din blogg, tänkte bara lämna en liten komentar och tala om för dig att jag verkligen gillar din blogg, Fin design och roliga inlägg att läsa, kommer nog stanna här ett tag!
Skulle vara tacksam om du ville kika in min blogg, kanske lämna ifrån dig en komentar, delta i en tävling eller berätta vad du tycker om designen så skulle jag vara tacksam!
Fin blogg och ha det bra!
Kram sara

Svar: Hej! Gud vad roligt att du gillar min blogg, jag blir så glad över att få nya läsare som tycker om min blogg :) Självklart ska jag kika in på din blogg också!Ha en bra dag!
Kram Alma
Alma Bengtsson

2012-07-18 @ 03:01:09
URL: http://undercoverninja.blogg.se
Posted by: Neha

Jag gillar den översta bäst:D

Svar: Tack :)
Alma Bengtsson

2012-07-18 @ 17:29:34
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab