www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Tre snabba

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II

Tre bilder från turen till sjön med Malin igår. Vi badade lite innan vi gick upp i skogen och fotade och sedan badade jag och Elin (Malins syster) en gång till :) Mysigt var det i alla fall, trots det halvdana vädret. Bild 2 & 3 här ovan är fotade i filmläget, det är automatiska inställningar där så de är lite brusiga, men jag gillar dem ändå! Filmade lite också, så kanske blir en film av det till slut...!
På tal om film borde jag kanske svara på de sista frågorna i frågestunden snart, ta nu sista chansen om ni har några mer frågor och ställ dem HÄR.

Idag var jag och Malin på Gekås och sedan åkte jag med henne hem och vi fotade, byggde hinder i skogen och red en stund, mysigt :love: 
Kommer bilder, jag lovar!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab