www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Bloggar jag läser del 2

Nu kommer del 2 i min kategori "Bloggar jag läser"!
Denna gången får ni också 3 bloggar som jag brukar läsa :)
http://linafoto.blogg.se/
Jag minns inte riktigt hur jag hamnade på Linas blogg... Jag tror att jag såg en video hon hade gjort som handlade om att man skulle tänka på vilka vinklar man fotade i. Bra var den i alla fall! Jag gillar hennes bilder, hennes filmer och hennes klädstil! Grymma alltså. Hon verkar också ha en go personlighet, om man ser på hennes videobloggar i alla fall. Ja, nu ska jag sluta tjata så ni kan kolla in Linas blogg!
http://tinkerbella.blogg.se/
Isabella har över 9000 följare via bloglovin' och har man väl börjat läsa hennes blogg förstår man hur hon kan ha fått så många läsare! Hon blandar mode, vardag och foto i sin blogg, det blir som en påse med lösgodis (riktigt bra alltså)! Jag hamnade nog på hennes blogg en dag då jag inte visste vad jag skulle göra så sökte upp lite bloggar. Vilken tur att jag kom till Isabellas blogg, nu är den en av mina absoluta favoritbloggar!
http://megapixlar.blogg.se/
Marcus och Mikaela driver bloggen Megapixlar tillsammans (och trots likheterna är de faktiskt inte syskon) och de blandar snygga foton med massa humor! Jag älskar det, kolla in Megapixlar ni också och få en inblick i Marcus och Mikaelas vardag, självklart med en gnutta humor!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab