www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Downton Abbey


Tjena! Här sitter jag och har precis målat naglarna på ena handen. Den andra handen får vänta för det orkar jag inte nu, haha... 
Ska i alla fall strax gå och duscha och sedan tror jag att jag ska kolla på gårdagens avsnitt av Downton Abbey. Jag minns att jag svarade på en fråga i frågestunden och sa att New Girl och Två Panka Tjejer var mina favoritserier, men inget kan slå Downton Abbey! Tredje säsongen har precis börjat och det är så spännande! Vill aldrig att det ska ta slut, så sjukt bra serie! :) 
Nej nu ska jag gå till duschen, vi hörs!
Comments
Posted by: Minna Hagelin

Bloglovinbyte? :)
Anmäl dig gärna till veckans blogg! Du hittar tävlingen om du scrollar ner lite i bloggen, under kategorin "Tävlingar" eller via följande länk: http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-2-3-4.html

2012-11-12 @ 22:55:07
URL: http://minnahagelin.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab