www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Fotojobb

Lånade bilden av Malin.

Hejsan! I förmiddags strax efter tio åkte jag, Malin, Julia och Hanna in till stan. Julia och Hanna skulle ge sin vän Elin en fotografering på sin födelsedag, och jag och Malin agerade då fotografer :) Det blev en kall men trevlig förmiddag i Varberg och jag har föhoppningsvis många fina bilder på minneskortet! De ska jag ta itu med imorgon :)
Nu ska jag återgå till mina läxor, ni får ha en fortsatt bra dag så skriver jag mer senare!
Comments
Posted by: Emma :)

grymt fin blogg! Bloglovinbyte?:D

Svar: Tack! :) Gör inte bloglovin-byten men du får gärna följa mig :)
Alma Bengtsson

2012-11-18 @ 15:14:25
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab