www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN - De jag glömde lägga till i filmen

Hade skrivit alla svar och så hade blogg.se hunnit logga ut mig. Kul.
 
1. Hur fann du ditt intresse för foto? 
Jag började fota eftersom min vän Yasse fotade rätt mycket. Så vi fotade ganska mycket med våra kompaktkameror, haha! :) Sedan började jag fota med mammas och pappas systemkamera, en Canon EOS 350D. Jag har väl haft fotografering som ett intresse sedan 2009.

2. Vilka är dina absolut bästa vänner? 
Jag har många väldigt bra vänner, men jag säger Malin. Vi har samma intressen, foto och hästar, och vi har alltid roligt ihop! Vi pratar/chattar varje dag och har alltid saker att prata om :)

3. Hur brukar du fira jul, några mysiga speciella traditioner? 
På morgonen äter vi frukost, julskinka och ägg och sånt gott! Sedan öppnar vi lite julklappar från familjen. Sedan innan lunch går vi till farmor och farfar och där äter vi julmat och har det trevligt med släkten på pappas sida. Vi öppnar julklappar också!
Sedan vid tre kommer mormor och morfar (eller åker vi till mormor och morfar) och släkten på mammas sida, så vi kollar på Kalle Anka och fikar. När vi har ätit kvällsmat (julmat! :D ) så kommer tomten och delar ut julklappar. Vi öppnar dem och äter julgodis innan det är dags för alla att åka hem!
I år är det lite speciellt för vi ska till mina kusiner i Dalarna och fira jul! Det ska bli så mysigt med massa snö och kyla på julafton!

4. Har du något du är beroende av som du bara måste ha? 
Nja, inte sådär jätteberoende... men fotar jag inte på typ en vecka så får jag världens fotoabstinens, haha. Och så är jag väl lite beroende av Harry Potter och Center...

5. Vad är det bästa på den här planeten enligt dig?
Svår fråga... men mina vänner, familj, släkt, alla djur och naturen!
 
6. Vilken kamerautrustning använder du? 
Ni kan läsa vad jag har för kamerahus och objektiv HÄR. Jag har också lite andra saker upptill det, som filter, stativ, fjärrutlösare och reflexskärm.
 
Hoppas ni är nöjda med svaren trots att jag glömde lägga in dem i filmen (för jag spelade in alla frågor, sedan trodde jag att jag hade lagt in alla filmer, men icke!) :)
Comments
Posted by: malin

Jag kommenterar din blogg!!

Svar: ......................................
Alma Bengtsson

2012-11-05 @ 19:57:42
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab