www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Dagen + weheartit

 
Bilder från weheartit.com
Hejsan! 
Har haft ganska mycket idag så har inte hunnit blogga något :) Först var det ju skolan, med bild, matte, elevens val (slöjd!) och SYV-möte. Bra dag! 
När jag kom hem från skolan gjorde jag i ordning Markoolio och gav mig ut på en, minst sagt spännande, ridtur. Allt var frid och fröjd tills Markoolio började titta väldigt mycket åt ett håll. Det visade sig att det var en älg som sprang längre fram, så jag vände om. När jag hade gått en bit såg jag en älg till (om det var samma sprang den sjukt snabbt) som var vid en skogsdunge, så jag tänkte att den stannar nog där, och fortsatte. Efter ännu en bit såg jag den älgen som hade varit vid skogsdungen, och den var påväg åt samma håll som oss (och jag ville inte möta den) så jag vände, igen. Hoppade av och gick en bit bredvid Koolio för att han skulle slappna av lite och sedan gick det bra, inga mer älgar! :)
Angående bilderna ovan:
Är inte Union Jack typ världens snyggaste flagga? Det tycker jag! :love: Skulle kunna inreda mitt rum med England-tema, så snyggt är det, haha ;) (gör en kudde i slöjden som ska vara Union Jack med mitt London-collage på, hehe. Bild kan ni se här.) Jag skulle sååååå gärna vilja åka till Storbritannien och London för det verkar vara ett sånt mysigt land :) 
Nej, nu får jag sluta skriva! Oj så långt det blev, kaka till den som orkade läsa! (kommentera!)
Vi hörs! :)
Comments
Posted by: Mandiz

Kaka till mig!<3

Svar: :D
Alma Bengtsson

2012-10-23 @ 21:37:07
Posted by: sara

Vilken fin blogg=)

Svar: Tack så mycket!
Alma Bengtsson

2012-10-24 @ 09:38:07
URL: http://rebelshoot.blogg.se
Posted by: malin

kaka!! :D

Svar: :D
Alma Bengtsson

2012-10-24 @ 18:40:14
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab