www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Frostbiten morgon

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II (+stjärnfilter)
Hejsan allihopa! Haft en bra söndag? Det har jag! När jag vaknade imorse var världen utanför alldeles vit och skimrande av frost. Så när jag hade ätit frukost tog jag med mig kameran ut och fotade i den kyliga luften. Rastade även mitt stjärnfilter och det ger en härlig effekt på bilderna :) Dock är det inte så "känsligt" mot punktbelysning/glitter i vattendroppar etc. som jag skulle vilja. Men det duger för studen i alla fall! Kanske köper ett nytt någon gång i framtiden, av ett annat märke ;)
Har även städat, ridit och räfsat löv idag, helt sjukt vad mycket det blir när man får ihop det i en enda hög! 
Även om jag gillar vintern jättemycket för att det är så vackert och för att luften känns så ren så blir man lite avundsjuk på Malin som är på varmare breddgrader just i denna stund... 
Får se om jag skriver mer idag, sitter vid macen och har inga bilder här men vi får se!
Kommer även göra en videoblogg i veckan där jag svarar på frågorna i frågestunden. Så ställ mer frågor kära vänner! HÄR
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab