www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Gårdagens inköp

Bild1,2,3: Svart blus med spets
Bild4: Ridvantar och grimskaft
Bild5: Makeup-svampar, mascara och halsring
Bild6: Trosor, tuggummi, Center, Mars och Twix

Var på gekås Ullared igår och shoppade lite :) Fick med en jättefin blus, en sån snygg halsring som är så modernt nu, en ny mascara (gillar inte min andra så använder inte den så mycket.) + lite andra saker som ni ser här ovan. Köpte även skor på SkoKanonen och en linjal som inte kom med på bild :) Tuggummi och Center är ju standard! För en gångs skull köpte jag inget nagellack (ska ju ha makeup-svamparna till naglarna men hyschpysch...) 
Jag kommer inte att vara hemma nästa vecka men ni kommer inte märka något för det kommer att komma massa tidasinställda inlägg! :D Kommer att lägga in lite önskeinlägg och så :)
Planer för idag: Nu ska jag gå ut och kanske filma och fota lite, och mocka. Sedan i eftermiddag/kväll ska vi på kalas hos min moster som fyller år på onsdag :)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab