www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

I want

Byxor: GinaTricot Blus: Vero Moda Kavaj: H&M Hatt: H&M Skor: Eurosko Örhängen: Ur&Penn

Har i pauserna nu på Xfactor plockat ihop ett litet collage. En outfit som jag lätt skulle kunna gå i! Känns som min stil :) Älskar skjortor och blusar och lite old fashion, så sjukt snyggt! Tänker mig ombre i håret med denna outfiten, hade suttit som en smäck! Ja, vill någon köpa allt detta till mig så hojta till ;)
Vill ni att jag lägger upp mer såna här collage? :)
Comments
Posted by: Anonym

jag SKA ha byxorna punkt.

Svar: :)
Alma Bengtsson

2012-10-07 @ 18:43:29
Posted by: annie

anonym var jag hahaha ;)

Svar: Hahahah <3
Alma Bengtsson

2012-10-08 @ 20:51:46

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab