www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Malin och Ivory

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Malin skrev till mig i morse att hon mådde mycket bättre så efter lunch kom hon hit och jag och finaste Koolio fotades. Har inte kollat på bilderna än då jag sitter på macen och det laggar så jag tror jag hinner dö innan den reagerar, haha ;) Men han uppförde sig ordentligt trots att det var väldigt lerigt och blött där vi fotade och innerst inne är han nog en fotomodell, min prins :love:
När vi var färdiga mockade jag och efter att vi hade fikat åkte vi hem till Malin för att jag skulle fota henne och Ivory :) Bilden ovan gillar jag jättemycket! De är så fina, Malin och Ivory :love: 
Så imorgon kommer ni att få se mer bilder från idag, vi har fotat helt sjukt många bilder! Båda mina 16GB minneskort är nästan fulla! :)
Ha det bra i höstmörkret allihopa! 
Comments
Posted by: malin

''upps we did it again'' ;)

Svar: :3
Alma Bengtsson

2012-10-21 @ 21:26:55
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: Veronica

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket :)
Alma Bengtsson

2012-10-22 @ 11:47:02
URL: http://veskin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab