www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Dagen

Bilder från weheartit.com
Ni får lite Harry Potter-citat bara för att jag inte har några bilder på denna datorn.
 

Hejhej!
Idag har jag inte hunnit sitta vid datorn särskilt mycket så det har inte blivit något bloggande :) I förmiddags tog jag en härlig ridtur och efter lunch mockade jag ut ordentligt i Markoolios box och lade in nytt spån. Han har bädd så mockar inte ut allt så ofta ;)
Vid halv fyra plockade Malin upp mig och vi åkte till en fin hage med massa björkar och ljung för att fota! Det var vårt första fotouppdrag och jag kan säga att vi blev väldigt nöjda :) Lina, som vi fotade, var inte så van att stå framför kameran men det blev sååå fina bilder! Har bara kollat på bilderna i kameran än så länge men har redan några favoriter. Ni får se några imorgon, när jag har redigerat dem ;)
Fotade i RAW för nästan första gången, för att kunna göra mer med ljus och färger i datorn, får se hur det blir! :)
Nu ska jag kolla på Xfactor, skriver mer imorgon!
 
Comments
Posted by: Lina

Roligt att det blev några bra, haha ;)

Svar: Det blev MÅNGA bra :D
Alma Bengtsson

2012-09-23 @ 20:30:41
Posted by: Lina

Ååååååh tummen upp :D

Svar: :D
Alma Bengtsson

2012-09-23 @ 20:38:41

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab