www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Mr. Markoolio

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II

Tjenare!
Idag när jag kom hem från skolan gick jag ut och fotade lite i det fina höstvädret (fortfarande önskar jag att ni kunde se färgerna lika bra som jag, men jag vet inte, kanske bara är min skärm?). Markoolio var väldigt närgången så det var svårt att få jättebra bilder på honom med mitt 50mm/1,8 för ha följde efter mig vart jag än gick, haha :) Söten!
Nu sitter jag, med svag huvudvärk, och lyssnar på Stiftelsen, deras nya platta är grym tycker jag! Fast de har såna låtar man måste lyssna på flera gånger innan de blir riktigt bra.
Några favoriter:
Och så självklart hiten:
Glöm inte att Önska Rubrik.
Comments
Posted by: Wilma Öhrling

Han är så otroligt söt! :D

Svar: Ja visst är han! :')
Alma Bengtsson

2012-09-29 @ 00:25:01
URL: http://wilmaohrling.blogg.se
Posted by: Mikaela

Skoj att du också lyssnar på stiftelsen:)
Dom e underbara och jag såg Roberts andra band Takida live i sommras<3

Svar: Åh härligt! :)
Alma Bengtsson

2012-10-08 @ 06:16:41
URL: http://bemikkiz.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab