www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Swirls


Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6 + Kopplingsring + Canon Lens EF 50/1,8

Hejhej!
Satte mig innan och fotade lite macro. Fotade första bästa jag hittade på skrivbordet, så det blev bl.a. en fin presentask (som ni ser på bilderna ovan). Jag älskar verkligen att fota macro, borde verkligen göra det oftare. Ett macro-objektiv står som nummer två på inköpslistan (överst står ny mobil) :)
 
Vad har jag annars gjort idag då? Förutom att jag har gått runt och hostat och snörvlat p.g.a. förkylningen så har jag haft slöjd, SO och "idrott". Vår idrottslärare var på möte så vi kollade på Glee med engelsk text för att träna engelska! :)
När jag kom hem så red jag ut en sväng. Det var härligt höstigt i luften ända tills när vi nästan var hemma... Då kom världens regn- och hagelskur! Inte så mysigt ;)
 
Nu ska jag snart sätta mig vid TVn och ta det lite lugnt. Vi hörs imorgon eller nåt! :)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab