www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

McFly

Har sedan en tid tillbaka varit kär i det brittiska bandet McFly. Deras musik är grym och de verkar vara helsköna grabbar! De skriver och spelar sin egen musik, jag beundrar dem verkligen! De har spelat ihop i nästan 10 år och har talang. Denna låten och videon ↓ fick mig att falla pladask direkt, så jag tycker ni ska kika på den! :)
Några andra låtar jag tycker ni ska lyssna på, goa killar!
-
Jag måste också passa på att gratta min bror Anton som fyller 18 och blir därmed vuxen och myndig idag! :) Grattis brorsan!
 
Nu ska jag hämta lite godis och sedan kolla på tbbt, vi hörs :)
Comments
Posted by: Emma

Hej! Vilken härlig blogg du har! Lyssnade precis på Love is easy och den var ju riktigt bra, gillar sån typ av musik.
Hur länge har du fotograferat?


kram!

Svar: Tack du! :) Den är underbar!Jag började fotografera "seriöst" 2009.

Kram!
Alma Bengtsson

2013-04-15 @ 13:31:21
URL: http://sevenseashells.blogg.se
Posted by: Kristina

SV: Kul att du hittat McFly! Välkommen in i klubben ;)
Om du vill få mer updates på vad som händer i McFly-världen tycker jag att du ska gilla min och Olivias sida McFly Sweden på facebook, samt följa min blogg på bloglovin - jag jobbar just nu för att göra bloggen stor så att jag kan sprida mcflys musik här på hemmaplan!

Kram

Svar: Gillar redan på facebook! :D Ska följa din blogg, absolut :)
Alma Bengtsson

2013-05-24 @ 18:54:32
URL: http://earcandy.myshowroom.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab