www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Solig dag

Foto: Malin
Hejsan! Idag har det varit helt underbart vårväder! Första gången jag rider utan underställ och jacka :D Hur skönt som helst!
Bakade på förmiddagen och vid två kom Malin hit för tt fota mig och pållen. Red på samma ställe som sist hon fotade oss :) Markoolio var lite okoncentrerad och tyckte inte om mig när jag delade den långa galoppsträckan och svängde rätt över ängen istället ;) Han körde ner huvudet och tog lite konstiga steg, men det gick bra till slut. Fattar inte varför han alltid kör ner huvudet, spelar ingen roll vad jag gör huvudet åker oftast ner i galoppen men sedan brukar han lyfta det igen efter en stund. Knäppishäst!
Red lite barbacka i slutet, och ni som tror att ryttare har bra balans; det har vi inte. I alla fall inte jag när jag rider utan sadel haha... Måste verkligen göra det oftare!
 
Tyvärr blev inte bilderna så bra :( Hur många som helst är oskarpa, denna ↑ var en som var okej att visa. Ska se om jag hittar några fler! 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab