www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Young Riders Final

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 55-250/4,0-5,6 IS
Hejsan! Lite bilder från Young Riders-finalen igår. Kommer säkerligen fler :) Sedan kommer det ju bilder från dressyren, GP-ponnyn och gymkhanan med såklart ;)
________________________________________________________________________________________
 
Vaknade vid halv åtta idag, men gick inte upp innan halv nio. Vid tio kom Sandra och vi valde ut vilka kvigor vi ska gå med på Munkagård till sommaren :) För er som inte vet så tävlar jag i Showmanship, man ska visa upp sin kalv/kviga på bästa sätt. Kan berätta mer om detta en annan gång!
Efter middag hade pappa en kort lektion i traktorkörning med mig. När jag hade koll på allt fick jag ringvälta, och det har jag gjort hela eftermiddagen :) Hade en fikapaus vid halv 4 bara.
Var tänkt att jag skulle rida idag med, men jag orkade inte det efter att jag jobbat, haha. Helt slut! 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, tagga inför nationella engelska... uppsatsskrivning. Det går nog bra får vi hoppas :)
 
Kram på er!
Comments
Posted by: Alma

Jag tycker det är läskigt hur högt hästarna kan hoppa! :P Fina bilder, hoppas du hade en rolig dag!

Svar: Verkligen! Sjukt coolt är det i alla fall! :) Tack!
Alma Bengtsson

2013-04-28 @ 22:00:39
Posted by: Linn Bank

Jag är inte så intresserad av hästar men bilderna var riktigt fina!!

Sv: Tack så mycket Alma!! Bilderna är tagna i Stockholm!! Ha det bra!

Svar: Tack Linn! Kul att du gillar dem :)
Alma Bengtsson

2013-04-28 @ 22:39:04
URL: http://linnbank.blogg.se/
Posted by: Emma Jutemalm - foto

Hej,

du som är fotointresserad, jag tänkte tipsa om Emma Svenssons blogg på ELLE!

Hon bloggar om att vara frilansfotograf, fotograferar för några av de
största tidningarna, startade Rockfoto, bilder, fototips, behind the
scenes och annat.

Mycket inspiration, tror du kommer gilla!

www.rockfotoemma.elle.se

Ha en fin dag!

Svar: Har kikat på den lite faktiskt! :)
Alma Bengtsson

2013-04-29 @ 09:25:39
URL: http://ejutemalm.blogg.se
Posted by: Ellinor

Underbar blogg! ^^

Svar: Tack så mycket! :)
Alma Bengtsson

2013-04-29 @ 18:59:26
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
Posted by: Jessica Högberg

Jättevackra bilder!!

Svar: Tack så mycket!!
Alma Bengtsson

2013-04-29 @ 21:48:41
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab