www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

D A R K G R E Y

 
 
Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Hittade dessa↑ bilderna i en mapp från i -M-A-J- igår när jag letade lite bilder till min och Malins hemsida. Funderade på varför jag inte redigerat dem innan men har inte kommit på nåt riktigt bra svar på det, haha... Jag gillar dem i alla fall! Har tre till som kommer i ett inlägg någon gång imorn :)
 
Idag hade jag sovmorgon (underbart) och slutade en timma och tio minuter tidigare än jag skulle, vilket var chill! Imorgon har jag foto hela förmiddagen och film hela eftermiddagen♥♥♥
Börjar bli mer avslappnat i klassen nu när vi känner varann bättre, så skönt! Jag tror att dessa tre åren kommer gå väldigt snabbt och tror att jag kommer ha väldigt roligt!
-
Found these↑ photos in a folder from -M-A-Y- yesterday when I was looking for other photos to my and Malin's website. I was wondering why I hadn't edit them, but I didn't come up with a good answer for that though, haha...
Anyway... I like them! I have three more which will come up in a post tomorrow :)
 
I could sleep a bit longer today (lovely) and school enden one hour and ten minutes early, which was cool! Tomorrow I have photographing all morning and then film in the afternoon♥♥♥
Starting to get more relaxed in the class now when we know each other better :) I bet these three years will go fast and I think I will have lots of fun!!
Comments
Posted by: Razze

Vilket linje går du på gymnasiet? :)

Svar: Media Foto/Film :)
Alma Bengtsson

2013-08-28 @ 20:16:45

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab