www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Gymnasiet

BIld från England
Ja, nu har jag ju börjat gymnasiet! Har inte skrivit något om det här kom jag på, haha :) Jag går, som sagt, Medialinjen på Ljud och Bildskolan i Varberg. Jag tycker det verkar jättebra! Vi har uppstartsvecka nu vilket betyder att vi inte har riktiga lektioner förrän på måndag :) Känns skönt, de på PS började ju med lektioner redan igår ;)
Idag hade vi lite olika tävlingar, den s.k. LBS-kampen. Vi var i våra klasser och mötte 2:or och 3:or i olika grenar. Det var kul! På eftermiddagen hade vi poängjakt och hade min klass klarat en uppgift till hade vi vunnit!! Menmen, man kan inte alltid vinna ;)
 
Efter skolan strosade jag runt i stan innan jag mötte upp Linn. Vi har pratat ett tag om att träffas och fota någon gång, och så tyckte vi att det var en bra början att gå och fika för att lära känna varandra lite bättre först :) Det var väldigt trevligt tycker jag! Kul att lära känna lite nytt folk :)
 
Ja, imorgon är det fredag igen (alla redan!?). Härligt med helg efter en vecka med mycket nytt :)
Hoppas ni har det bra så hörs vi!
Comments
Posted by: G.J

Skulle vara kul att lära känna dig bättre, du verkar som en underbar människa<3

2013-08-22 @ 20:18:03

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab