www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

when you don't know what to write, write a list

Hittade denna listan hos fina Tove, så tänkte att jag också kunde göra den! :)
 
Bakgrundsbild på datorn? 
Bildspel med dessa bilderna: 
 

Bakgrundsbild på telefonen? 
 
Iron man ♥
 
 
3 senaste mottagna meddelanden?
"Ditt kort är nu laddat. För att se ditt saldu tryck *120# lur/skicka. För mer information om priser se www.telia.se"
"Skaffa kik och skicka över bilderna till mig, eller på fb ;) Taaack!"
"Skaffa kik och skicka över bilderna till mig, eller på fb ;) Taaack!"
(Julia spammade, haha)

Vad gör du när du har tråkigt?
Lyssnar på musik, fotar, redigerar bilder... tittar på film och serier och läser :)
 

Blir du kär ofta?
Nej, verkligen inte. Har inte tid ;) Haha...
 

Veckans höjdpunkt?
Ja, det är frågan... Ska på årets första julbord på fredag, det blir mysigt! 
 

Största önskan till jul?
Det enda jag önskat mig är en kameraväska och massvis med böcker... typ.
 
 
Har du stora mål för framtiden?
Jag vill fota. Jag i princip andas foto, så... Japp.
(Vill gärna bo i England med, hihi)
 

Har du något favoritprogram?
Just nu följer jag bara två program som går på TV här; Julkalendern och Downton Abbey! :) 
 

Har du gjort något riktigt pinsamt?
Det har jag alledels säkert, kan inte minnas något speciellt just nu... Kanske att Julia en gång när vi hälsade på på PS knackade på ett fönster till ett grupprum och när hon sedan insåg att det var fel person och sprang iväg, stod jag kvar och vinkade, haha... 
Ska jag vara ärlig skäms jag inte över så mycket som händer. Life's life!
 

Hur ser du ut just nu?
Såhär! 
 
GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG!! NUMMER 2!
 
Comments
Posted by: Malin Bengtsson

hahah! vi är för lika, lovelife can wait

Svar: hihi ja<3<3
Alma Bengtsson

2013-12-09 @ 22:28:42
URL: http://mauolin.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab