www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

2 år sedan

Canon EOS 350D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6
Denna ↑ bilden är tagen för ungefär två år sedan. Den 3 februari 2011. Jag minns hur sjukt nöjd jag var med bilden och jag gillar den fortfarande väldigt mycket :) Det är en sådan bild som fastnar liksom! Jag blir väldigt nöjd med många av mina bilder nuförtiden, men vissa har liksom det där lilla extra. Det som gör att just den bilden får fler kommentarer än en annan. Att vara riktigt nöjd med en bild och sedan få massa fina kommentarer på den, det gör en så lycklig!
Comments
Posted by: d r u n k n i g h t ▲'

Nu är veckans blogg vinnaren utsedd på bloggen! In och kolla om det blev du! :)

2013-03-01 @ 08:02:48
URL: http://drunknight.blogg.se
Posted by: emma

Fin blogg du har! Kolla gärna in min ifall du vill! Kram :))

Svar: Tack :) Ska kika!
Alma Bengtsson

2013-03-02 @ 00:32:21
URL: http://emerentias.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab