www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Classic

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Idag hade jag detta ↑ på mig. Får se om jag kansk tar mer bilder imorgon :) Tyckte om det i alla fall, trivdes i outfiten!
Annars så har dagen varit bra. Hade två bildlektioner, och det är ju alltid roligt :) Eftersom vi inte fått reda på vad nästa uppgift är än (hade redovisningar hela lektionen) så började jag lite på en "valfri" bild på elevens val. Ett porträtt blir det, om ni vill se så kan jag lägga upp det här :P
 
Red när jag kom hem. Lite kallt men mysigt! Såg 7 rådjur, hundratals gäss, några får och en och annan människa med, haha ;) 
Nu ska jag nog redigera lite bilder som jag fotade igår, kanske lägger upp några sen!
 
 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab