www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Gårdagens outfit

 Skjorta: Gekås Ullared | Jeans: Kappahl (tror jag) | Hatt: H&M | Fjäderörhängen: Blingcity | Bälte: Lånat av mamma
Hejhopp! Detta ↑ gick jag klädd i igår. Hann ju inte lägga upp bilder för jag skulle träna :) Att jag tränade igår känns verkligen idag, haha... Rätt mycket träningsvärk i benen och rumpan och äver lite i magen :P
 
Dagen idag har varit bra! Hade två bildlektioner idag, en på morgonen och så på elevens val sista lektionen. Det är så roligt med bild! Mitt absoluta favoritämne i skolan är det :) Vad har ni för favoritämnen?
 
Imorgon har vi (som alla andra nior) nationella läsförståelseprov i svenska. Så kommer ha prov hela förmiddagen (ca 3 h) och sedan en kort svensklektion innan jag åker in till PS och har matte :)
 
Har tonvis med bilder från helgen, så när jag har ätit ska jag sätta mig och redigera lite (och försöka bli bättre vän med mitt nya Photoshop CS6 som jag inte riktigt har fått kläm på än, haha...!)
Comments
Posted by: malin ツ

jag hade också bild som favorit på högstadiet! I ettan var det engelska för vi hade grymmaste(!!!!!) läraren, nu är det nog guide och reseledare-''ämnet'' ^_^

Svar: NAJS!
Alma Bengtsson

2013-02-05 @ 20:14:23
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab