www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Trendspaning

Rad 1: Isadora Rosette, Isadora Pistacchio, Isadora Bella Vita, Isadora Macchiato
Rad 2: Mönstrade byxor (nr 3 är leggings) från H&M
Rad 3: Fina blusar och skjortor från H&M
Rad 4: Converse, Jeffrey Campbell, Vagabond, NLY Shoes
Igår satt jag och klickade runt på lite olika hemsidor och kollade kläder, nagellack och skor inför våren. Detta ↑ skulle mer än gärna få flytta in i min garderob säger jag ju bara! I vår ska det vara mönstrade byxor och blekta jeansskjortor, supersnyggt! Pastellfärger är också hett i vår :) 
Angående skorna är ju Conversen dösnygga och lika så Jeffrey Campbellsen. Skorna från Vagabond tittade jag på idag när vi var på studiebesök på Vagabonds huvudkontor här i Varberg (coolt att stora Vagabond har sitt huvudkontor i lilla Varberg eller vad säger ni?) :) Fanns i flera olika fina färger och modellen är snygg! Det var jätteroligt på Vagabond för övrigt :) Vi fick se hur de syr upp en prototyp av en sko och vad det finns för olika jobb på företaget. Kontoret är jättefint! Ljust och stilrent inrett. Vi fick också kika på höstens kollektion, såg bra ut tycker jag! Hälsade även på min "farbror" Anders som jobbar där :D
Comments
Posted by: Amanda

Vart hittade leggings nr 2? :)

Svar: Allihop från H&M (tror att det är byxor faktiskt, inte leggings:))!
Alma Bengtsson

2013-02-25 @ 20:48:07
URL: http://www.amandathun.blogg.se
Posted by: Siri

svar: jaaaaag vet de äger hiih!! ser att du snappat upp dem här ovan med!! ;)

Svar: Jajamen!
Alma Bengtsson

2013-02-25 @ 23:23:18
URL: http://www.elizabethh.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab