www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

12 sidor och 3905 ord senare...

HTC Windows Phone 8X
Översta bilden: Citat från Friedrich Kellner under andra världskriget.
Äntligen! Äntligen säger jag bara! Som jag jobbat med detta religionsarbetet, puuuh! Så himla skönt att vara klar, ni anar inte... Ska göra mig redo för redovisningen med, men allt skrivande - klart! :D Så detta är alltså vad jag har gjort i eftermiddag ↑. 
 
Igår hann jag bara skriva ett inlägg på morgonen för sedan var dagn fylld med ridning, religionsarbete, vintersporter med Malin och brorsan och Hunnestadsrevyn! :) Jätterolig dag, revyn var grym och vintersportandet var så härligt :) Jag och Malin åkte först lite skidor på vår väg där pappa inte skottat än och det gick väl... bra ;) Vi ramlade ju några gånger, men det är ju sånt som hör till!
Efter det skottade vi (mest Malin som skottade, haha...) isen. Vi har en liten damm/sjö på våra marker som är bra att åka skridskor på :D Där åkte vi runt, skrattade, kastade snö och körde curling med våra skor. Underbart att åka skridskor ♥
 
Nu ska jag fixa inför redovisningen och sedan bara ta det lugnt - för det behöver jag! Vi hörs :)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab