www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Black and white

Här ovan ser ni hur jag målade mina naglar igår :) Vad tycker ni? Jag tycker det blev rätt bra jag! Glittret blev inte så bra på bild, men det blir det ju aldrig, haha ;)
 
I morse när jag vaknade snöade det ute och det låg faktiskt lite snö på marken också! :) Tjoho! 
Skolan var trevlig, pratade mycket med den nya tjejen, Alisa, på lunchen och hon är verkligen lätt att prata med! :) Superkul!
Fotade när jag kom hem som ni har sett och ja... Mockade, tog in hästen. Markoolio var förresten jätteduktig när jag skulle ta in honom idag! Han gick mot mig och så bad jag honom trava (backade ifrån honom snabbt) och så började han trava :P Sedan bad jag honom sakta av när han var sisådär 5 meter ifrån mig (höjde handen och viftade lite) och då saktade han av till skritt! :') Min fina häst ♥
 
Blir rätt mycket outfits och naglar nu, men det är för att det är så tråkigt att fota ute nu, om det inte kommer mer snö ;) Vad tycker ni om det, bra/dåligt?
Comments
Posted by: Maja

Wow WHOW WHOW!!! Du MÅSTE gör video på dem nuuuuu!! så jag kan måla dem ikväll.. xD

Svar: Kan länka den jag gjorde efter åtminstone, haha! :) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=m8skazY4KdA
Alma Bengtsson

2013-01-16 @ 18:14:27
Posted by: Emelie

Åh så otroligt kul! (med hästen) Super snygga naglar!

Svar: Ja verkligen! :') Tack!!
Alma Bengtsson

2013-01-16 @ 20:05:15
URL: http://emeliisaksen.blogg.se
Posted by: Alisa

Super fin blogg! :)<3

Svar: Tack detsamma Alisa! :) <3
Alma Bengtsson

2013-01-16 @ 20:50:09
URL: http://alisamariehenrietta.blogspot.com

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab