www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Frissan

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Tjena! Hur har ni det idag? Här är allt prima skinka :P Skolan var rätt okej, skrev nästan 1000 ord på mitt arbete om Judendomen, grymt bra! :) Idrotten var skitjobbig, men behövlig. Min kondition är verkligen sämst, haha :( Är dock förvånad över hur stark jag faktiskt är i armarna. 20 armhävningar = no biggie. (måste träna meeer kondition!)
Efter skolan åkte jag med Amanda och fikade hos henne, pratade lite, mysigt :) Sedan tog vi oss till frisören och jag klippte mig. Mitt hår luktar sååå gott nu♥ Min frisör plattade även håret på mig, och det är väl typ enda gångerna jag har platt hår - när jag har varit hos frisören, haha. Heja lockigt! :)
 
Nu ska jag återgå till... ja vad var det jag höll på med? No idea. Aja! :P
Comments
Posted by: malin

Jäääävlar vad långt det blev när det är platt!

Svar: Jag är glad att hon klippte så lite, det börjar bli riktigt långt nu!
Alma Bengtsson

2013-01-17 @ 19:51:18
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: Maja

Sjukt fin i platt hår borde platta det oftare!!<3

Svar: Tack! Fast näe, det sliter så mycket och mitt hår tar sjuuuukt lång tid att platta om jag inte blåser det först (tar ännu längre tid att blåsa...), så njae ;)
Alma Bengtsson

2013-01-17 @ 19:54:31
Posted by: Anonym

Snyggt! Mamma

Svar: Tack mamma!
Alma Bengtsson

2013-01-18 @ 18:04:46
Posted by: Emelie

Super fint! Vi ser litre lika ut just nu. :)

Svar: Tack! Jaså? :D
Alma Bengtsson

2013-01-22 @ 18:40:43
URL: http://emeliisaksen.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab