www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Sunny day

Canon EOS 600D + Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1
Bilder från i lördags.
Hejsan allihopa! Idag har det varit jättefint väder hela dagen (precis som i lördags, om inte finare), i stort sett inga moln alls! Klarblå himmel och strålande sol, helt underbart :) Dock var jag ju i skolan och kom inte hem förrän kvart över 3-halv 4... Det är såna här dagar man önskar att det var helg/lov/studiedag :( 
I skolan idag fick vi lov att ta på oss jackorna (man får egentligen inte ha ytterkläder inne) för att det var så himla kallt. I vårt klassrum var det 14,7 grader(!). Var nog så kallt i caféet också, om inte snäppet kallare...
Vi fick i alla fall en värmefläkt i klassrummet så det blev lite varmare :)
 
När jag kom hem och hade fikat red jag en runda. Var väldigt kallt i skuggan, men skönt i solen :) Blev mycket galopp och trav! Markoolio var rätt pigg så det var härligt :D
 
Nu skulle jag vilja be er, mina fina läsare, om en litenliten tjänst... Om alla ni med facebook går in på länken [LÄNK], gillar längst upp och sedan scrollar ner tills ni ser dessa ↓ bilder. Rösta på dem genom att "bocka i" rutan. Det skulle betyda så mycket för mig!!! 
(Kommenterar ni även här att ni har röstat så får ni en länkning!)
Comments
Posted by: ronja norlén

oj, du är verkligen duktig på att fotografera!

Svar: Men oj, tack så mycket! :)
Alma Bengtsson

2013-01-24 @ 20:00:44
URL: http://ronjaglader.blogg.se
Posted by: Emelie

Jag har röstat! (dock för att du förtjänar det och inte för att jag vill ha en länkning) Superfina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Alma Bengtsson

2013-01-27 @ 17:30:56
URL: http://emeliisaksen.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab