www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Sunrise evolution

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6
God kväll på er! 
Jag ska börja med att prata om morgonen. När jag satt och åt frukost (när solen höll på att gå upp) så såg jag vilken fin soluppgång det skulle bli (första bilden)! Sedan när solen kommit upp lite (andra bilden) lyste det rosa och oranget och det var så vackert...! Sedan när solen kommit upp lite mer (tredje bilden) var det inte lika rosa, men fortfarande hur fint som helst!!! (fjärde bilden är ett panorama som jag fotade samtidigt som första bilden).
Detta var väl ungefär vad jag såg av solen idag. Sedan täcktes himlen med tjocka moln och var grå och tråkig...
 
Skolan var som vanligt. Inte lika kallt idag, så det var bra :) Mockade och städade när jag kom hem, så nu är mitt rum nästan kliniskt rent, haha :P Tog undan julmattorna och lade fram min gröna rya igen :)
 
Sitter just nu och lyssnar på blandade låtar i olika musikstilar från 1900-talet. På måndag har vi musikprov, så då gäller det att känna igen låtarna och stilana och även kunna pricka in vilka årtionde stilarna kom!
 
Comments
Posted by: Hanna-Li

Jättefina bilder Alma! Och den på snön i inlägget under, supercool, hur tog du den? :)

Svar: Tack Hanna-Li! Jag har använt mig av ett macroobjektiv :)
Alma Bengtsson

2013-01-25 @ 21:07:46
URL: http://hannalih.blogg.se/
Posted by: Ylvaminnie

Galet fins bilder! Önskar jag gått ut och fotat den som var här! Var så fint, inte lika fint som hos dig men! :D

Svar: Tacktack! :P Fina soluppgångar är guld <3
Alma Bengtsson

2013-01-27 @ 14:07:27
URL: http://www.ylvaminnie.wordpress.com
Posted by: JOHANNA NILSSON

Vackert!

Svar: Tack!
Alma Bengtsson

2013-01-29 @ 14:17:27
URL: http://juhannanilsson.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab