www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

They're like diamonds in the sky

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
En bild. Två redigeringar.
Hejsan! Har ju helt glömt berätta att jag åkte till Annie igår och sov där till idag :) Det var helt sjukt stjärnklart igår så vi gick ut och tittade på stjärnorna en stund på kvällen. Jag hade inte stativet med mig så fick lägga kameran på kameraväskan och fota rakt upp. Bilden ovan ↑ var den enda som blev representabel, menmen! Vackert var det i alla fall!
Comments
Posted by: Emelie

Åh det är så himlans fint med stjärnor. (måste bara tilllägga att harry potter är bäst och att jag älskar din bild med händerna mot kameran och ett stort leende på läpparna, i headern, och att jag nu är din 37:e följare på bloglovin' )

Svar: Åh vad roligt! Tacktacktack! Harry Potter <3
Alma Bengtsson

2013-01-04 @ 21:34:32
URL: http://emeliisaksen.blogg.se
Posted by: Emma

Jättefina bilder!! :) Vad har du för inställningar?, försökte foto stjärnorna igår, men misslyckades totalt... heheh ;)

Såg din komentar på linafoto.blogg.se, det var så jag hittade hit. Du skrev att du gillade att skriva och att du skulle tycka det var roligt att skriva ett manus :) Jag undrar om du vet hur man skriver ett manus? Min dröm är att blir regissör typ och jag har en ide i huvudet just nu. Jag skulle vilja skriva ner den som ett manus, men vet inte hur man gör... Så det vore jättesnällt om du hade några tips? ;)

Tack så mycket!

Svar: Tack så mycket! :) Jag satte kameran på bländarprioritet (Av/A) och hade nog bländare 1.8 och ISO 800. Sedan valde kameran själv slutartid.Man kan också använda sig av slutarprioritet (Tv/S) och ställa in t.ex 10 s och ISO 400 eller 800. Använd alltid stativ eller lägg kameran stadigt!

Jag har ingen erfarenhet av att skriva manus men vore roligt att skriva ett någon gång.
Dock har jag i skolan läst ett manus när vi skulle spela teater och då stod det var scenen utspelade sig och vad personerna sa och gjorde.
Finns säkert mycket om hur man skriver manus på nätet, så mitt tips till dig blir att googla! :)

Ingen orsak :)
Alma Bengtsson

2013-01-05 @ 13:20:13
Posted by: Klara

Vilka fina bilder!

Svar: Tack!
Alma Bengtsson

2013-01-05 @ 16:44:37
URL: http://byklara.webblogg.se
Posted by: elin

Fina bilder! vilka inställningar använde du dig av? :)

Svar: Tack! Jag satte kameran på bländarprioritet (Av/A) och hade nog bländare 1.8 och ISO 800. Sedan valde kameran själv slutartid.Man kan också använda sig av slutarprioritet (Tv/S) och ställa in t.ex 10 s och ISO 400 eller 800. Använd alltid stativ eller lägg kameran stadigt!
Alma Bengtsson

2013-01-06 @ 00:14:13
URL: http://elinolssonsfoto.devote.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab