www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Jobb, youtube och Falkenberg

Hej hopp hallå allihop!
Det har blivit lite tomt här på bloggen de senaste dagarna, men nu är det sommar så då vill man ju vara ute istället för att sitta vid datorn (eller?)!
Faktum är att jag har jobbat en hel del den senaste veckan, vilket jag tycker är väldigt roligt! Vill ju tjäna ihop lite pengar så då får man lägga manken till här hemma på gårn' :)
Jag har också blivit helt beroende av youtube så när jag väl sitter vid datorn fastnar jag där... hehe. Men jag ska se till att få redigerat ännu fler bilder från London så snart som möjligt, för jag är så pepp på att få visa er!!!
Jag ska också försöka hinna med att göra en vlogg med svaren på frågorna från frågestunden snart, förhoppningsvis blir det imorgon :)
Juste! Jag har varit hos bäste Yasse i Falkenberg också :) Jag, Malin och Yasse tältade natten mellan fredag och lördag, men det kommer jag skriva om i ett annat inlägg!
 
Eftersom jag sitter vid pappas dator har jag inga bilder, men här får ni tre youtube-klipp att fördriva tiden med en stund, vi hörs!
Kram!!
 
 
 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab