www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

L O N D O N - Dag 3

Finally ett till inlägg om London! Fotade sjukt mycket varje dag så det tar sån tid att redigera och välja ut, därför kommer inläggen med rätt lång mellanrum... Menmen, bättre det än att de inte kommer alls, right?
 
Tredje dagen i London tog vi en Sightseeingbuss så att vi skulle kunna se alla landmärken, så som Big Ben, London Eye och Tower Bridge.
Vi hoppade först av vid Piccadilly Circus för att fota lit innan vi åkte vidare till St. Pauls Cathedral. Man fick inte fota där inne (det var nästan tur, för annars hade jag nog behövt köpa två nya minneskort...) men jag fotade när vi var ute uppe på kyrkan :) Det var en maffig och väldigt vacker katedral/kyrka!!
Nästa gång vi hoppade av blev det vid Tower of London och Tower Bridge. Tower Bridge är helt sjukt stor och vacker! Min absoluta favoritbro♥
Vi hoppade på en Sightseeingbåt vid Tower of London som vi åkte tillbaka till London Eye. Var inte alls mycket kö till London Eye så det blev en tur i hjulet också!
Nu låter jag bilderna tala!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas att jag fick med alla bilder nu... Det krånglade så bilderna blev inte riktigt i rätt ordning, menmen!
Comments
Posted by: Ylvaminnie

Det var rätt många bilder hörru! Men fina var dem och blir så himla inspirerad! Jäklar vad jag ska fota i Berlin!
Finfint Alma!

Svar: Tacktack Ylva!!Ja, gör det!!
Alma Bengtsson

2013-07-22 @ 20:28:17
URL: http://www.ylvaminnie.wordpress.com
Posted by: Aimee

Amazing pictures of London!

Svar: Thank you!!
Alma Bengtsson

2013-07-23 @ 15:52:05
URL: http://jusaimeeee.blogspot.com
Posted by: Linda

Fina bilder! :)
Jag vet hur det är med att ha mycket bilder att fixa och lägga upp! Har ju fortfarande inte lagt upp alla mina bilder från Paris. ;)

Svar: Tack Linda! Ja, det är ju så himla kul men det tar ju sådan tid! :)
Alma Bengtsson

2013-07-23 @ 17:30:06
URL: http://Lilapixlar.blogspot.com
Posted by: Hanna-Li

Jättefina bilder, två små frågor bara, hur många bilder tog du egentligen? Och redigerar du precis alla bilder som kommer upp på bloggen? Verkligen superfina kort i alla fall! :)

Svar: Tack Hanna-Li! Jag tog ca 1600 bilder i London och jag redigerar alla de bilder jag lägger upp här :) men de jag inte lägger upp på någonstans brukar jag inte redigera ;) Tack igen!
Alma Bengtsson

2013-07-28 @ 21:25:12
URL: http://hannalih.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab