www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Showmanship DM

Foto: Malin
 
Ja, anledningen till att jag inte bloggat de senaste dagarna är ju som sagt för att jag varit på läger och tävlat i Showmanship. Bilderna ovan fotade världens bästa Malin på tävlingsdagen :) Det började ÖSREGNA nästan direkt när de minsta barnen gått ut så vi fick flytta in tävlingen. Det gick ju bra det med :)
 
Jag kommer att ladda upp fler bilder från lägret och tävlingsdagen samt skriva lite om vad vi gjort i morgon eller något. Bilderna från London ska komma upp i veckan med :) Det blir ingen veckans bild innan jag redigerat färdigt bilderna från London, eftersom jag inte vet vilken bild jag ska välja därifrån, haha... Men jag ska försöka bli klar med det så snart som möjligt!
Vi hörs imorgon igen!
Comments
Posted by: Laura

Vavavavavav+ Fattar ingentiiiing. Kan man tävla med kor? :o

Svar: Haha, jajamän! Det är ganska litet i Sverige (Halland har den största klubben i landet) men rätt stort ute i Europa och i USA :)
Alma Bengtsson

2013-06-30 @ 20:35:12
URL: http://nessona.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab