www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Veckans bild- Vecka 23

Veckans bild för vecka 23 får bli denna↑ som jag tog första dagen i London. Jag tycker den är så mysig!!
-
Jag kommer tyvärr inte hinna lägga upp några fler bilder från London förrän på måndag (jag är lika ledsen som er över detta) eftersom att jag ska åka på läger. Sedan fungerar inte min dator för tillfället, och det är bara min storebror som kan fixa det... och han är på Rhodos tills på söndag... Så ni får helt enkelt hålla ut! Och kom ihåg - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Jag lovar er att det är fina bilder från London som jag ska visa er :)
Medan det står lite tomt här kan ni ju passa på att ställa några frågor i frågestunden. Jag svarar på dem i en vlogg nästa vecka!
Kram på er!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab