www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Vintage style

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Hejhej! Igår var jag i Göteborg med klassen i princip hela dagen, så blev ingen bloggning :) När vi kom upp till Göteborg fick vi gå en guidad tur inne på Göteborgs Operan och kikade lite på när de övade på Svansjön inför kvällens premiärföreställning. Det var ascoolt!!
Efter rundvandringen fick vi gå och göra vad vi ville. Jag och några av mina kompisar gick runt i Nordstan och på shoppinggatan. Köpte ett par skitsnygga solglasögonBling etc. ↑ och en rejäl påse godis! :) 
På kvällen kollade vi på premiären av Svansjön. Riktigt bra dansföreställning tycker jag! Dansarna var superduktiga!
I bussen hem var vi så trötta att vi skrattade åt allt vi sa, typ... haha. Kul hade vi i alla fall! 
 
Idag har jag tagit det lugnt, bakat tuppakaka och chocolate chip cookie brownies :) Har inte smakat på browniesen men tuppakakan var jättegod!
Nu ska jag och min lillebror Edvin gå ut och tvätta bilar. Vi hörs!
Comments
Posted by: Erika

Gud vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Alma Bengtsson

2013-06-07 @ 15:45:16
URL: http://erikaastenback.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab