www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Braids

Bohemian braid
Chain braid
Dessa två "flätor" (vet inte om man kan kalla den översta fläta riktigt, men jag gör det ändå!) gillar jag riktigt mycket :) Båda är ganska lätta också, så jag undrar om ni kanske skulle vilja ha en videotutorial på någon av dem? Eller kanske båda? :P Bohemian är enkel, vacker och speciell och Chain är också fin och speciell, fast inte så "utstickande". Av Chain blir det också jättefina lockar om man flätar när man har blött hår :)
Så vad säger ni? Är ni sugna på någon tutorial? :D
Comments
Posted by: Anonym

JA !! VISA :D

Svar: :D
Alma Bengtsson

2013-03-21 @ 21:02:12
Posted by: Anonym

Ja det skulle vara jätteroligt om du visade! ;)

Svar: Vad bra! :)
Alma Bengtsson

2013-03-21 @ 21:07:48
Posted by: Jenny

Jag har en fråga bara.. Har länge undrat hur man får två bilder bredvid varandra när man skriver ett inlägg. Jag vet ju att man kan dra dem så att de hamnar bredvid varandra, men jag vet inte hur jag ska göra för att få dem bredvid varandra om jag använder en större storlek. De hamnar bara under varandra, även fast jag gör bloggen bredare... HEHE xD

Svar: Jag måste alltid "sudda" en gång mellan bilderna för att de ska komma bredvid varandra, det är som att det är ett osynligt hopp mellan dem :) testa om det funkar!
Alma Bengtsson

2013-03-22 @ 15:14:59
URL: http://jennylundgrens.blogg.se
Posted by: Emma

Nej vad sött! :)

Svar: Visst är de fina? :D
Alma Bengtsson

2013-03-22 @ 19:23:18
URL: http://emmafoto.se
Posted by: Hanna

Snälla snälla visa ! :D

Svar: Kommer nog i veckan! :)
Alma Bengtsson

2013-03-23 @ 16:57:45
URL: http://hheriksson.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab