www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

FRIDAY

Bild från den här dagen.
Hejsan allihopa! Och välkomna all ni nya som kikar in via blogg.se's länk :) Hoppas att ni kommer för att stanna, såklart!
Min dag idag har varit bra. Hade först spanska och sedan NO, ganska lugnt. Sedan hade vi basket på idrotten och basket är alltid roligt! Är nog en av de sporterna som jag faktiskt hade tyckt om att gå i, vet inte vad som är så speciellt, men jag gillar det :P
Efter lunch var det svenska och engelska. Det är faktiskt rätt skönt att ha det sista lektionerna på fredagarna. Tycker det är rätt kul och det är så härlig stämning fredag eftermiddag :P
 
Har nu i eftermiddag suttit med lite olika läxor. Gjort klart 3 stycken faktiskt, känner mig redigt produktiv! Sen har jag ju mockat och tagit in hästen också såklart :)
 
Nu ska jag ta och gå ner till TVn. Det är ju snart Farmen! Har blivit helt fast vid det, haha... Såg inte riktigt från första avsnittet men har sett rätt mycket av det. Nästa vecka är ju finalvecka! Heja Janikke och Erik :D
 
Ni får ha en fortsatt bra fredagskväll mina vänner, så hörs vi igen imorgon! :)
Comments
Posted by: Ellinor

Fin outfit! :)

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2013-03-08 @ 22:17:34
URL: http://enellinor.webblogg.se
Posted by: Alicia

Gud, älskar skorna!

Svar: Jag med! De är bäst!
Alma Bengtsson

2013-03-09 @ 14:32:19
URL: http://mariefrick.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab