www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Halvtonat gråfilter

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
På första bilden ser ni vad mer som fanns i paketet jag fick hem från kamda.se idag! (De andra två bilderna bjuder jag på!) Ett halvtonat gråfilter! Också en grej jag velat ha länge :) Kommer nog att bli välanvänt, i sommar framförallt!
 
Tänkte dra lite snabbt om dagen. Ganska lugnt schema på torsdagar så det är skönt :) På SOn jobbar vi i grupper där vi ska representera riksdagspartierna i en debatt nästa vecka. Vi hade väldigt roligt i min grupp idag ;) "Övade" på att debattera och det gick kanske lite över styr, haha. Skrattade väl större delen av lektionen ;)
 
När jag kom hem tog jag det lugnt en stund innan jag gick ut och fixade i stallet. Tog sedan med repet och repgrimman ut när jag skulle hämta Markoolio och tränade honom lite från marken. Fokuserade på att han skulle bli ute på volten och bara komma in när jag bad honom, det gick väl hyfsat. Han har mycket lättare för höger än vänster varv har jag upptäckt :) 
Tränade även lite på att han skulle flytta för tryck och sista stunden testade jag om det gick att få honom att gå upp med framhovarna på en sten. Gick sådär, men det är bara att fortsätta träna! :P
 
Oj vad mycket text det blev, haha...! Kram till alla ni som läst allt ;)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab