www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

M O N D A Y

Dessa goa killarna och deras musik håller mitt humör uppe idag ↑.
Måndag igen! Segt som vanligt. Skoldagen rullade på. Fick min gymnasiemattebok idag, den verkar faktiskt rolig :)
När jag kom hem från skolan kändes det som om jag inte ens varit där, jättekonstig känsla, haha... ;) Gick ut till fåren efter fikat och då var det en tacka som hade lammat. Ett dödfött ( :( ) och ett levande. Det som levde var kallt och svagt så efter flera försök att få den att dia tog jag med den ner till lagårn och la den i en hink under värmelampan. När den hade legat där kanske en halvtimme var den mycket piggare och min farbror tog med den till sin mamma igen. Den hade nog inte klarat dia i alla fall, pappa sa att de hade fått sondmata den. Håller tummarna på att den klarar sig!
Gav de tre flasklammen också, mockade och tog in Koolio innan jag gick in för att plugga fysik. Har läst igenom kraft, tryck, värme, optik, m.m. nu och är helt slut. Ögonen går i kors!
 
Nu ska jag gå och duscha och sedan mysa framför tvn tills jag ska lägga mig. Kommer sova gott inatt! Det behöver jag, om jag ska orka med nationella i fysik imorgon...
Comments
Posted by: Malin Bengtsson

HAHA! fyfan vad glad jag är att vi inte fick fysik på nationella :D :D tyckte kemi var svårt nog...

Svar: Kemi är ju fanimej ännu värre!?
Alma Bengtsson

2013-03-18 @ 20:49:58
URL: http://mauolin.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab