www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Potterkväll

Arkivbild
Tjenare! Hur har ni det? Jag hann tyvärr inte blogga igår som ni kanske märkte ;) När jag kom hem var jag tvungen att plugga både engelska och spanska och sedan var det dags att göra sig i ordning för niornas dans! Det var väldigt mycket folk och det var väldigt roligt! Fick dansat en massa bugg och även foxtrot och en vals :) Vissa danser gick bra och andra gick... ja, mindre bra kan vi väl säga haha ;)
 
Idag har det varit en helt vanlig fredag i skolan :) När jag kom hem tog jag en liten ridtur, men Markoolio var rätt seg :P Såg tre rådjur och sjukt många fåglar! :o 11 tranor, typ 200 gäss och massa kråkor...!
 
Nu sitter jag hemma hos Malin och vi ska strax sätta oss och titta på Harry Potter och Fången från Azkaban, spännande :D Alltid lika roligt att kolla på Harry Potter, såklart!
 
Ni får ha en fortsatt bra fredagkväll, så hörs vi! :)
Comments
Posted by: Uncle A

Hej Alma! Inga foton från den virvlande dansen:-)? Det är för övrigt väldigt roligt att läsa din blogg. Ha en bra dag!/A

Svar: Aloha Anders! Nix, inga bilder från dansen :-)Kul att höra! Hälsa Tinna!
Alma Bengtsson

2013-03-16 @ 08:57:26
Posted by: bella

söt bild :)

Svar: Tack :3
Alma Bengtsson

2013-03-16 @ 14:11:16
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se
Posted by: johanna

bästa harry! :)

Svar: Oja!
Alma Bengtsson

2013-03-16 @ 14:35:56
URL: http://tigermysig.se
Posted by: Alexandra

Jättefin blogg :)

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2013-03-16 @ 16:37:55
URL: http://cariders.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab