www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Sommarvärme

Bild från Gran Canaria, oktober 2012
God kväll! Hur har ni det? Min dag var rätt seg och dryg till en början, men när jag hade varit på gymnasiematten och kom ut i solen medan jag lyssnade på McFly så blev mitt humör mycket bättre! :) McFly gör att jag får ett leende på läpparna, även om jag har en dålig dag♥
 
Nu sitter jag och bloggar via mammas iPad. Testar tangentbordet som hon köpte igår på Gekås, och det fungerar bra tycker jag :) Mycket lättare att skriva på ett tangentbord än på touchen, man slipper ju autocorrecten med!
 
Imorgon är det skärtorsdag vilket betyder sista dagen i skolan innan det blir LOV! Ska bli så himla skönt med lov, tack Jesus för påsken! ;)
Nä, nu ska jag gå och lägga mig. Läste ut den grymma boken, Cirkeln, innan i eftermiddag så vet inte vad jag ska läsa nu :/ Har en bok, men den är helt konstig... Någon som läst "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer?
 
Ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon. God natt och kram på er!
Ska även berätta att imorgon eller på fredag kommer något spännande för er med iPhone 4/4S ;) Ja, ni läste rätt. iPhone. Men antog att det var flest som hade det och vill ju att många ska kunna delta :P
Comments
Posted by: Malin Bengtsson

sv: fast nej det var fel låt du skrev :P ''vissa saker kanske dödar mig, allting kan va över i morn'' ska det va ju! :)

Svar: Skrev ju båda ;)Du visade ju mig dom två nån gång för längesedan :P
Alma Bengtsson

2013-03-28 @ 06:26:32
URL: http://mauolin.blogg.se/
Posted by: Sofia

Genom dina ögon är jättebra! Väldigt speciell, men fortfarande kanon när man kommit in i den och hänger med.

Svar: Nog det som är problemet, har inte tagit mig tid att komma in i den ;) Får la göra det!
Alma Bengtsson

2013-03-28 @ 21:46:53
URL: http://sofisen.blo.gg

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab