www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Gårdagkvällen och Mors dag

Snodde bilden av Malin eftersom det krånglade när jag skulle lägga in mina bilder i datorn.
Igår var ju jag och Malin inne i stan för att titta på Iron Man 3! Jäklar säger jag bara, riktigt grym film! Satt och höll andan vissa stunder, wow vilken känsla.
Innan bion var vi och åt pizza och efter bion gick vi ner till havet en stund. Jag hade inte med min kamera (ångrar det så...) men tog några bilder med mobilen. De får ni se en annan dag :)
 
Idag är det ju Mors Dag och vi ska fira våra mammor lite extra! Jag var och plockade en bukett liljekonvalj till mamma i förmiddags som mors dags-present. Ikväll ska vi till farmor och farfar där vi ska fira lite, kommer nog bli trevligt :) 
 
Vad har ni haft för er idag? :)
Comments
Posted by: sannas rum

Nu har jag lagt ut vinnaren utav designutlottningen i min blogg. Gå in och titta om det var du!

http://sannasrum.se/2013/may/vinnaren-i-designutlottningen.html

Kram

2013-05-26 @ 21:21:46
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab