www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

God morgon fredag

Canon EOS 600D + Canon EF 50/1,8 II
Bild från den här dagen.
God morgon allihopa! Sovit gott? 
Nu är det äntligen fredag igen! Hoppas att det underbara vädret håller i sig :)
Jag bloggande inte igår eftersom jag låg ute i solen och läste samtidigt som jag jobbade på brännan. Låg väl ute i sisådär 2 timmar, men första timmen var solen mer bakom molnen än framför...
På kvällen sadlade jag Markoolio och red en liten runda. Jättemysigt var det verkligen♥
Sedan vid nio började ju Eurovision Song Contest Semifinal 2 och det kunde jag ju bara inte missa! ESC och Mellonörd som man är ;) Mina favoriter från igår gick vidare i alla fall; Armenien, Malta, Ungern och Finland :) Längtar verkligen till finalen på lördag!
Nu ska jag strax gå upp och äta frukost. Jag hoppas ni får en bra fredag, för det ska jag ha!
Comments
Posted by: Linn Johansson

Fint! Händer något roligt i helgen? :)

Svar: Tack! :) Ska väl fota :P
Alma Bengtsson

2013-05-17 @ 15:06:20
URL: http://linnjo.blogg.se
Posted by: Anonym

När ska du ha öppen frågestund igen?

Svar: Så småningom.
Alma Bengtsson

2013-05-17 @ 16:15:56

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab